Vračilo izdelkov
Vračilo izdelkov
Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prevzema blaga sporoči podjetju, da odstopa od
pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razloge za tako odločitev. Strošek, ki bremeni
bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek dostave in vračila blaga.
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v 30 dneh od prejetja, oziroma biti dostopen
našemu prevozniku ob primernem času. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in
zapakirano v originalni embalaži. Vračilo kupnine bo vrnjeno takoj ko bo to mogoče,
vendar najkasneje v 30 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Možnost
vračila izdelka oziroma odstopa od pogodbe ne velja v primeru, kadar je bilo blago
naročeno s povpraševanjem. Pri spletnem nakupu si izdelkov ni možno fizično ogledati,
zato vam omogočamo možnost vračila znotraj zakonskih določil. Kako to izvesti?
Previdno odprite embalažo in dokler niste prepričani, da ste z artiklom zadovoljili svoj
nakup jo hranite in ponovno zapakirate v začetno stanje. Pri rokovanju lahko pride do
poškodb, predvsem pri lakiranem pohištvu. Vidne poškodbe, ki so nastale pri montaži
ali uporabi artikla, niso primerne za vračilo. Torej možnost odstopa od pogodbe je
možna le, da artikel lepo odpreš, pogledaš in če le ta ne ustreza vašim pričakovanjem,
lahko odstopite od nakupa. Odstop od pogodbe ne velja, če je artikel v okvari; V tem
primeru se reklamira artikel.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan potrošniku zagotoviti brezhibno delovanje
kupljenega blaga. Garancijo kupec lahko uveljavlja neposredno pri prodajalcu ali pa
pri pooblaščenem serviserju. Garancijo kupec lahko uveljavlja z garancijskim listom
in računom prodajalca.
Proizvajalec je garancijsko popravilo dolžan popraviti v 45 dneh, v nasprotem primeru
pa zamenjati z drugim brezhibnim izdelkom.
Vračilo opravite tako, da nas ovestite po elektronski pošti.